loading...
سیستم صوتی
soundsystem بازدید : 6221 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

308 d4:

برای توصیف این سابووفر برایتان انرا در چند جمله خلاصه میکنم:صدای مضخرف (صدای خشک و بی روح)  کاملا به نظر من بی دقت است xmax ان زیاد است و صدای خارج از ماشین خوبی دارد در باکس مناسب ویبره ی خوبی داردFull-size picture

309_d4:

 این ساب ووفر از 308 خیلی بهتر میباشد و عملکرد بهبود یافته ای دارد صدای ان کمی بی روح است ولی دقت قابل قبولی داردکیفیت ساخت ان متوسط است و با امپ 4 کانال هم راه می افتد در باکس لوله ای صدا و بیس و ویبره ی بسیار خوبی دارد و دارای ظاهری ساده است(الان یک ساله که یکیشونو دارم ساب ارزان و پرقدرتیه)

Full-size picture

 

 

 

 

1260:

ساب بسیار کیفیتی است و قدرت قانع کننده ای دارد نسبت به بقیه گران تر است کیفیت ساختش خوبه با باکس سیلد عالیه.دوستان الان به مدت یک ساله که دارم از این سابووفر استفاده میکنم باید بگم نسبت به قیمتش عالیه کیفیت بسیار بسیار خوبی داره و صداش فوق العاده نرمه اصلا از صداش خسته نمیشید باور کنید عالیه.مخصوصا از ساب 309 و 310 پایونیر خیلی خیلی باکیفیت تره

 

Full-size picture

1214:

ساب ارزان قیمت و کم دوام صداش خوبه باکس لوله ای باکس مناسب این سابه و چیز خاصی نداره ولی با امپ های 4 کانال ضعیف خوب جور میشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از چه برند برای پخش خود استفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 3,969
  • بازدید کلی : 233,445